Dynasty Warriors 9 အေၾကာင္း အေသးစိတ္ သတင္းထြက္လာ


မေန႔က ဂ်ပန္ Famitsu ဆိုသည့္ ဂိမ္း မဂၢဇင္းကေန Dynasty Warriors 9 အေၾကာင္း အေသးစိတ္ အခ်က္အလက္ ေဖာ္ျပခဲ့ပါသည္ ။ Dynasty Warriors 9 သည္ PlayStation 4 အတြက္သာ ေၾကညာထားတာ ျဖစ္ၿပီး တျခား platform တြင္ ထြက္မထြက္ေတာ့ အခုထိ မသိရေသးပါ ။ release date လည္း မသိရေသးပါ ။

Famitsu တြင္ ေဖာ္ျပခဲ့သည့္ သတင္းအခ်က္အလက္မွာ

Dynasty Warriors 8 Empire က character ၈၃ ေယာက္လံုး အကုန္ ျပန္ပါလာမည္ ။ Character ေတြရဲ႕ weapon ေတြသည္ Dynasty Warriors 8 Empire က ပံုစံအတိုင္း ျဖစ္မည္ဟု ယူဆရသည္ ။ Zhou Cang, Cheng Pu ဆိုတဲ့ character အသစ္ ၂ ေယာက္ ထပ္တိုးထားပါသည္ ။

周倉
Zhou Cang ။ Yellow Turbans ေခတ္မွာ Zhang Bao လက္ေအာက္မွာ တာဝန္ထမ္းေဆာင္ခဲ့သည့္ ficitional character ျဖစ္သည္ ။ Guan Yu ၊ Guan Ping တို႔လိုမ်ိဴး မေသႏိုင္တဲ့ စြမ္းအား႐ွိခဲ့သည္ဟု ပံုေဖာ္ၾကသည္ ။
Weapon: Butcher Sword
Seiyuu (JP VA): Chiharu Sawashiro (Miyuki Sawashiro's younger brother, aka. Argon in Show By Rock)

程普 (德謀)
Cheng Pu (Demou) Sun Jian, Sun Ce ႏွင့္ Sun Quan "Sun" မ်ိဳးဆက္ ၃ ဆက္ လက္ေအာက္တြင္ တာဝန္ ထမ္းေဆာင္ခဲ့သည့္ Veteran Wu general ျဖစ္သည္ ။ အေမ်ွာ္အျမင္႐ွိ႐ွိ ဦးေဆာင္မႈေၾကာင့္ အရာ႐ွိ အမ်ားအျပား၏ ေလးစားမႈကို ရ႐ွိထားသည့္ စစ္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ တစ္ဦးလည္း ျဖစ္သည္ ။
Weapon: Double Pike*
Seiyuu (JP VA):
*Double Pike သည္ Dynasty Warriors 8 Empire တြင္ Zhang Fei ၏ မူပိုင္ လက္နက္ျဖစ္သည္ ။ Dynasty Warriors 9 တြင္ Zhang Fei ၏ လက္နက္အသစ္ ရမည္လား? သို႔မဟုတ္ ပံုစံတူ အေနႏွင့္ ထြက္လာမလား ဆိုတာ မသိရေသးပါ ။

Character အသစ္ ထပ္ထည့္ဦးမည္ ။
ဂိမ္းမွာ ထုတ္လုပ္ေနဆဲ အေျခအေနမွာပဲ ႐ွိေသးသည္ ။ DW8 တုန္းက character အသစ္မ်ားစြာ ထည့္ခဲ့ၿပီးသည့္အတြက္ ယခု DW9 တြင္ character အသစ္ ထည့္ႏိုင္ေခ် အေရအတြက္ နည္းႏိုင္ပါသည္။

Open World
=======

လံုးဝကို Open world အမ်ိဳးအစားျဖစ္ၿပီး အယူအဆေတြ concept ေတြက Toukiden 2 ကို အေျခခံထားသည္ ။ သံုးႏိုင္ငံေခတ္က ပတ္သက္တဲ့ ေနရာေတြကို အရင္ထက္ ပိုတိတိက်က် ျပန္ဆြဲထားၿပီး အဓိကစစ္ပြဲ ျဖစ္ပြားခဲ့တဲ့ ေနရာေတြကို အေသးစိတ္ ျပန္ဆြဲထားသည္ ။ ဥပမာ Hulao Gate or Zhongyuan (Central Plains, Guandu) လိုမ်ိဳး ထင္႐ွားတဲ့ ေနရာေတြ ။ ဂိမ္းတြင္း weather ေျပာင္းလဲမႈ ႏွင့္ အခ်ိန္ကို အျပင္က real time နဲ႔ ခ်ိန္ညိွထားၿပီး real က်က် ဖန္တီးထားသည္ ။ ဥပမာ.... ညမိုက္ေနရင္ မိုးရြာေနရင္ ရန္သူက သိပ္ မျမင္ႏိုင္သလိုမ်ိဳး ။

World map ႐ွိၿပီး World map ေပၚတြင္ အဓိက ၿမိဳ႕ ၁၀ ၿမိဳ႕ ႐ွိမွာ ျဖစ္ၿပီး ၿမိဳ႕ငယ္ႏွင့္ ရြာငယ္ အေျမာက္အမ်ား ပါ႐ွိမည္ ။ player ေတြက စစ္ပြဲ တိုက္ေနစဥ္ အေတာအတြင္း ၿမိဳ႕ေတြထဲ ဝင္ႏိုင္မည္ ။ item ေတြကို ၿမိဳ႕ေတြမွာ ဝယ္ယူႏိုင္မည္ ။

Open World Transportation
=============

အဓိက travel method က ျမင္းစီးတာ ျဖစ္ၿပီး Fast Travel feature အသစ္ ထပ္ထည့္ရန္ စီစဥ္ဆဲ ျဖစ္သည္ ။ DW6 က swimming feature ျပန္ပါလာၿပီး ျမစ္ႀကီးေတြ ျဖစ္တဲ့ Changjiang ႏွင့္ Yellow River လိုမ်ိဳးမွာ ေရကူးႏိုင္မည္ ။ ျမစ္ႀကီးေတြမွာ ေရကူးလ်ွင္ ၅ မိနစ္ခန္႔ အခ်ိန္ ၾကာမည္ ။ ျမစ္ ၊ ေခ်ာင္း ၊ ပင္လယ္ေတြ ျဖတ္ကူးဖို႔ ေလွကို အသံုးျပဳႏိုင္မည္ ။

Story Mode
========

Story mode က character တစ္ေယာက္တည္းႏွင့္ သြားမွာ ျဖစ္ၿပီး history progression (သမိုင္းေၾကာင္းဇာတ္လမ္းသြား) က ဘယ္ character နဲ႔ပဲ ကစား ကစား ၊ character တစ္ေယာက္ခ်င္းစီရဲ႕ အေနအထားေတြ အျဖစ္အပ်က္ေတြဟာ သမိုင္းေၾကာင္းအရ တူညီေနမည္ ။ What-if story အပိုင္း လံုးဝမ႐ွိ ။ Story progression က (Era) ေခတ္အလိုက္ သြားမည္ ။ ဥပမာ Yellow Turban Rebellion, Anti-Dong Zhuo Coalition စသျဖင့္ ။ ေခတ္သည္ စ ယူကစားမည့္ character အေပၚ မူတည္သည္ ။ ဥပမာ Wang Yuan Ji ကို ယူကစားလ်ွင္ Liu Bei, Cao Cao မ႐ွိေတာ့သည့္ အခ်ိန္ ကေန စမည္ ။ story အတိုင္း ကစားေနရင္း ၾကားျဖတ္ၿပီး တျခား character ယူကစားႏိုင္မည့္ feature ထည့္သြင္းမည္ ၊ မသြင္းမည္ကို အခုထိ ေဆြးေႏြးေနဆဲ ျဖစ္သည္ ။ NPC ေတြရဲ႕ ေျပာစကားေတြဟာ ေခတ္အလိုက္ ေျပာင္းလဲ ေနမည္ ။ ဥပမာ Yellow Turban Rebellion ေခတ္မွာ Nanman ေဒသကို သြားၾကည့္ပါက Nanman လူေတြဟာ Zhang Jiao အေၾကာင္း ေျပာဆိုေနၾကသည္ကို ေတြ႔ရမည္ ။

Battle and Mission
========

ေခတ္တစ္ေခတ္စီမွာ Main mission တစ္ခုစီ ႐ွိသည္ ။ ထို main mission ၿပီးမွ ေနာက္တစ္ေခတ္ကို ေရာက္မည္ ။ main mission မွာ အလြန္ခက္သည္ ။ သို႔ေသာ္ သက္ဆိုင္ရာ mission ေတြ လုပ္ျခင္းအားျဖင့္ main mission ရဲ႕ difficulty ကို ေလ်ွာ့ခ်ႏိုင္မည္ ။ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာ ေနရာအႏွံ႔ စစ္ပြဲ အေျမာက္အျမား ျဖစ္ေနမည္ ။ player အေနႏွင့္ ကိုယ္ပါဝင္လိုသည့္ စစ္ပြဲ တစ္ပြဲသာ ေရြးခ်ယ္ကာ ပါဝင္တိုက္ခိုက္ႏိုင္မည္ ။ စစ္ပြဲေတြမွာ stage အလိုက္ မခြဲျခားထားေပ ။ player ဟာ castle ေတြကို နည္းမ်ိဳးစံုျဖင့္ ဥာဏ္႐ွိသလို တိုက္ခိုက္ သိမ္းယူႏိုင္မည္ ။ ဥပမာ ကုန္းျမင့္တေနရာက ႐ုတ္တရက္ အလံုးအရင္းနဲ႔ ထိုးစစ္ဆင္ တိုက္ခိုက္တာမ်ိဳး... ညေမွာင္ရိပ္ခိုကာ ရန္သူ႔စခန္းထဲ တိတ္တဆိတ္ဝင္ေရာက္ စီးနင္းၿပီး ေခါင္းေဆာင္တေယာက္တည္းကို သတ္ၿပီး သိမ္းယူတာမ်ိဳး... စသျဖင့္ ။ သီးသန္႔ cutsence ေတြႏွင့္ subquest ေတြ ပါ႐ွိမည္ ။ ဥပမာ.... ျမႇားပစ္ အမဲလိုက္ခိုင္းတာမ်ိဳး ၊ လူ႐ိုင္းမ်ိဳး (သို႔) လူမ်ိဳးစုေတြနဲ႔ တိုက္ပြဲ တိုက္ခိုင္းတာမ်ိဳး ။

State Combo
=======

Moveset အသစ္ တစ္ခု ထပ္တိုးထားသည္ ။ State Combo ဟု ေခၚၿပီး အဆိုပါ moveset က ကုိုယ့္ေဘးပတ္ပတ္လည္မွာ ႐ွိတဲ့ ရန္သူ အေျခအေနအေပၚ မူတည္ၿပီး ေျပာင္းလဲေနမည္ ။
State Combo မွာ အဆင့္ သံုးဆင့္ ႐ွိမည္ ။
-Trigger attack: Begins the combo
-Flow attack: Combo that changes based on enemy situations
-Finish attack: Powerful attack that ends the combo

ဥပမာ တစ္ခုျပရလ်ွင္ player ေဘး ပတ္လည္က ရန္သူေတြဟာ ေလထဲ ေျမာက္တက္ေနစဥ္ player က သူတို႔အေပၚ ပ်ံၿပီး ခုန္ခ်ရတာမ်ိဳး ။

Interactive Actions
========

တံု႔ျပန္မယ့္ Actions ေတြသည္ ေဘးပတ္လည္ရွိ ေျမအေနအထားႏွင့္ ပစၥည္းေတြ အေပၚ မူတည္ျပီး ေျပာင္းလဲေနမည္ ။ ဥပမာ ၊ ေက်ာက္တုံးေပါမ်ားတဲ့ ေျမအေနအထားမွာ ေက်ာက္တံုးပစ္ ေလာက္ေလးခြအႀကီးစား သံုးႏိုင္မည္။ ေရခဲေတာင္တက္ေနရာတြင္ သံုးသည့္ ႀကိဳးႏွင့္တြဲထားသည့္ ပုဆိန္ကို castle နံရံေတြ တြယ္တက္သည့္ေနရာ (သို႔) ေတာင္တက္သည့္ေနရာတြင္ သံုးႏိုင္မည္ ။ ေျမအေနအထားက ဆီပံုးေတြ ႐ွိေနလ်ွင္ မီးရိႉ႕ၿပီး တိုက္ခိုက္ႏိုင္မည္။

Other Action Revisions & Additions
============

Development team က အရင္စီးရီးကလိုမ်ိဳး 1vs thousand feel မ်ိဳး ရမည့္ Mosou ကို ျပန္ထည့္ေစခ်င္ေနသည္ ။ (ထည့္မည္ မထည့္မည္ကို ေသခ်ာမေျပာေသးပါ) DW5 က ျမႇားပစ္လ်ွင္ မိမိကိုယ္တိုင္ ျမႇားကို ကိုင္ၿပီးပစ္ေနသလို ျမင္ကြင္းမ်ိဳး ျဖစ္ေနမည့္ Archery FPS mode ျပန္ပါလာမည္ ။

၂၀၁၇ မတ္လ ၃၁ ရက္ေန႔မွာ Producer Suzuki က Twitter မွာ Liu Bri မွာ မုတ္ဆိတ္ ႐ွိသင့္ မ႐ွိသင့္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး fan ေတြရဲ႕ မဲဆႏၵ ေကာက္ခံခဲ့သည္ ။ မုတ္ဆိတ္႐ွိသင့္သည္ ဆိုသည့္ဘက္က မဲ အေရအတြက္ ၆၇% ႏွင့္ ႏိုင္သြားခဲ့သည္ ။

Producer Suzuki က အဆိုပါ မဲဆႏၵ ေကာက္ခံရာတြင္ ေရးခဲ့ၾကသည့္ comment မ်ားကို reference အေနႏွင့္ ယူၿပီး ဂိမ္းကို ဆက္လက္ ဖန္တီးသြားမည္ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္ ။ (ထို comment အမ်ားစုမွာ SW: Spirit of Sanada ထဲက Sanada Yukimura ပံုစံမ်ိဳး မုတ္ဆိတ္မ႐ိွသည့္ Liu Bei အငယ္ ႏွင့္ မုတ္ဆိတ္႐ွိသည့္ Liu Bei အႀကီး ဟု ၂ မ်ိဳးလံုး ပါသင့္သည္ဆိုေသာ comment မ်ား ျဖစ္ေနပါသည္)
Character models ေတြသည္ PS4-grade graphics ႏွင့္ ကိုက္ညီေအာင္ အေသးစိတ္ ျပန္လည္ ေရးဆြဲထားသည္ ။ Character ေတြရဲ႕ costume ေတြသည္ ၿပိဳးၿပိဳးျပက္ျပက္ ျဖစ္မေနေတာ့ပဲ သံုးႏိုင္ငံေခတ္က အေငြ႔အသက္မ်ိဳး ရေစမည့္ဘက္ကို ဦးတည္ ေရးဆြဲထားသည့္ ဒီဇိုင္းမ်ိဳး ျဖစ္မည္ ။

Dynasty Warriors 9 သည္ ယခုလက္႐ွိတြင္ ဖန္တီးေရးဆြဲေနသည့္ အေျခအေနမွာပဲ ႐ွိေနေသးတာ ျဖစ္ပါသည္ ။

Post a Comment

0 Comments