က်န္းမာေရး အတြက္ ဂရုစိုက္ရမည့္ နာရီမ်ား


က်န္းမာေရး အတြက္ ဂရုစိုက္ရမည့္ နာရီမ်ားသုေတသန ျပဳခ်က္အရ ညဆိုင္း အလုပ္လုပ္ သူမ်ားသည္ က်န္းမာေရး အေျခ အေန ကေမာက္ကမ ျဖစ္တတ္သည္။

အမ်ိဳးသမီးမ်ား ဆိုလွ်င္ ရာသီမမွန္ျခင္း၊ အရိုးပြ ေရာဂါျဖစ္ျခင္း၊ ရင္သား ကင္ဆာျဖစ္ျခင္း၊ ကိုယ္၀န္ မရရွိႏိုင္ျခင္း စသည့္ ေရာဂါမ်ား ပိုမို ျဖစ္တတ္သည္။ ညသန္းေခါင္ ည ၁၂-နာရီ ၁၀-မိနစ္အထိ မအိပ္ေသး သူမ်ားတြင္ ခႏၶာကိုယ္၏ ဇီ၀ ျဖစ္ပ်က္ ေျပာင္းလဲ ျဖစ္စဥ္မ်ားသည္ ကိုယ္တြင္း အရည္ ေလာင္ကၽြမ္းမႈကိုသာ အားကိုးရသည္။ ကိုယ္တြင္း အရည္ေလာင္ ကၽြမ္းမႈသည္ အဆိပ္အေတာက္ ျဖစ္ေပၚမႈ မ်ားတတ္သည္။
ခႏၶာကုိယ္၏ 'သက္ေစာင့္ရည္' မ်ားကို အက္ဆစ္ဓါတ္ ျဖစ္ေစ ႏိုင္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ခဏခဏ အိပ္ေရး ပ်က္ခံ သူမ်ားသည္ ေဆးလိပ္ေသာက္၊ အရက္ေသာက္သူမ်ား ျဖစ္ႏိုင္သည့္ ေရာဂါမ်ိဳးမ်ား ငါးဆ ပိုျဖစ္ႏိုင္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ေန႔စဥ္ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ည ၁၁-နာရီ မတိုင္မီ အိပ္ရမည္္။ မျဖစ္မေန ညအလုပ္လုပ္ရန္ ရွိသည္ ဆိုလွ်င္လဲ (အသားမပါေသာ) ညလယ္စာ စားလွ်င္ ခံသာေသးသည္။ နံနက္အခါ ေနထြက္သည္။ ညေနေရာက္လွ်င္ ေန၀င္ သည္။ ေဆာင္းရာသီ ၿပီးလွ်င္ ေႏြရာသီ ေရာက္ေလသည္။ သဘာ၀ေလာ ကႀကီးသည္ အခ်ိန္မွန္မွန္၊ စည္းခ်က္က်က် ျဖစ္ပ်က္ေနသည္။


လူ႔ခႏၶာ ကိုယ္လဲ သဘာ၀ ေလာကႀကီးတြင္ တည္ရွိၿပီး အခ်ိန္မွန္မွန္၊စည္း ခ်က္က်က် လႈပ္ရွားမွသာ က်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္မည္။

ည ၉-နာရီ မွ နံနက္၃-နာရီ = ခႏၶာကို္ယ္အားျဖည့္ခ်ိန္

ည ၉-နာရီ မွ ည ၁၁-နာရီ = ေရာဂါ ခုခံ ကာကြယ္စနစ္ အခ်ိိန္ (အလယ္တန္း ေအာက္ ကေလး သူငယ္မ်ားသည္ ေရာဂါခုခံ ကာကြယ္စနစ္ တည္ေဆာက္မႈ မျပည့္စံု ေသးသျဖင့္ ည ၉-နာရီတြင္ အိပ္ႏိုင္လွ်င္ ေကာင္း၏)

ည ၁၁-နာရိ မွ နံနက္ ၁-နာရီ = ရိုးတြင္းခ်ဥ္ဆီမွ ေသြးနီဥ တည္ေဆာက္ခ်ိန္

နံနက္ ၁-နာရီ မွ နံနက္ ၃-နာရီ= အသည္း၏အခ်ိန္

နံနက္ ၃-နာရီ မွ နံနက္ ၅-နာရီ= အသက္ရႈစနစ္အတြက္အခ်ိန္

နံနက္ ၄-နာရီ = ခႏၶာကိုယ္၏ ေသြးခုန္အားအေပ်ာ့ဆံုး၊ ႏွလံုးခုန္ႏႈန္း အေႏွးဆံုးအခ်ိန္
(ေဆးပညာတြင္ 'အႏၱရာယ္မ်ားသည့္ ေလးနာရီ' ဟုေျပာစမွတ္ ျပဳၾကသည္။ လက္ေတြ႔တြင္ ဤအခ်ိန္၌ ရင္ၾကပ္၊ ႏွလံုး၊ ေလျဖတ္၊ ဦးေႏွာက္ ေသြးေၾကာေရာဂါ၊ ေသြးတိုးေရာဂါ စသည္တို႔ ေရာဂါ ေဖာက္ျပန္ေသာ အခ်ိန္ ျဖစ္တတ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အဘိုးအဘြားမ်ား နံနက္ ၅-နာရီေက်ာ္မွ ကိုယ္လက္ လႈပ္ရွား လမ္းေလွ်ာက္ ထြက္သင့္သည္။)

နံနက္ ၅-နာရီ မွ နံနက္ ၇-နာရီ = အူမႀကီးအလႈပ္ရွားဆံုးအခ်ိန္

နံနက္ ၇-နာရီ မွ နံနက္ ၉-နာရီ = အစာအိမ္အလႈပ္ရွားဆံုးအခ်ိန္
 (ထို႔ေၾကာင့္ နံနက္ ၇-နာရီ မတိုင္ခင္ နံနက္စာ စားသင့္သည္)

နံနက္ ၉-နာရီ မွ နံနက္ ၁၁-နာရီ = သရက္ရြက္အလႈပ္ရွားဆံုးအခ်ိန္

နံနက္ ၁၁-နာရီ မွ ေန႔လယ္ ၁-နာရီ = ရိုးတြင္းခ်ဥ္ဆီ ေသြးတည္ေဆာက္ခ်ိန္
(ေကာင္းစြာအနားယူႏိုင္ပါက ေသြးအားနည္းေရာဂါမျဖစ္ေတာ့ေပ)

ေန႔လယ္ ၁-နာရီ မွ ညေန ၃-နာရီ = အူသိမ္အလႈပ္ရွားဆံုးအခ်ိန္
(ေန႔လယ္ ၁-နာရီ မတိုင္ခင္ ေန႔လည္စာ စားလွ်င္ ေကာင္း၏ -သို႔မဟုတ္က အစာအိမ္ ေရာဂါ ေလထိုး ေလေအာင့္ ေရာဂါ ျဖစ္တတ္သည္။)

ညေန ၃-နာရီ မွ ညေန ၅-နာရီ = ဆီးအိမ္အလႈပ္ရွားဆံုးအခ်ိန္
(ဤအခ်ိန္တြင္ ေရမ်ားမ်ား ေသာက္ရန္ အေရးႀကီးသည္။)

ညေန ၅-နာရီ မွ ည ၇-နာရီ = ေက်ာက္ကပ္ အလႈပ္ရွားဆံုးအခ်ိန္

ည ၇-နာရီမွ ည ၉-နာရီ = ႏွလံုးႏွင့္ဦးေႏွာက္အာရံုေၾကာစနစ္၏ အလႈပ္ရွား ဆံုးအခ်ိန္


(ဤသည္မွာ ေရွးတရုတ္ တိုင္းရင္းေဆး ပညာရွင္တို႔၏ အဆိုျဖစ္သည္။)
(ပါေမာကၡ ေဒၚခင္ျဖဴ)
ျမ၀တီ

Comments

Popular posts from this blog

Mi Phone အားလံုးအတြက္ Zawgyi Font ထည့္နည္း ေပါင္းစံု

Warriors Orochi 3 Ultimate -Mystic Weapons Guide-

ဟိုမေရာက္ ဒီမေရာက္ စာေပ

All Mi phone model can use Myanmar Font and Root

Zapya for PC

ဖ်က္သိမ္းခံခဲ့ရတဲ့ ဂိမ္းေတြရဲ႕ အေၾကာင္း

ပီယလက္စြပ္အေၾကာင္း

ဖူးစာရွင္

Game ဘာျဖစ္လို႔ computer မွာ မ run ႏိုင္ရတာလဲ