Saturday, May 28, 2016

Be a better than you



( အရမ္းေကာင္းလြန္းလို႔ ေဝမွ်ေပးတာပါ
ဖတ္ျဖစ္ေအာင္ ဖတ္ၾကည့္ေစခ်င္ပါတယ္ )

Be a better than you
ကိစၥတိုင္းကို နင္မွားတယ္၊
ငါမွန္တယ္ လုပ္စရာမွမဟုတ္တာ။

အိမ္သူအိမ္သားနဲ႔ စကားႏိုင္ လုတယ္၊
လုလို႔ႏိုင္သြားတယ္ ၊ ၅၂၈ ေလ်ာ့သြားတယ္။

ခ်စ္သူနဲ႔ စကားႏိုင္ လုတယ္၊
လုလို႔ႏိုင္သြားတယ္ ၊ ၁၅၀၀ ေလ်ာ့သြားတယ္။

သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ စကားႏိုင္ လုတယ္၊
လုလို႔ႏိုင္သြားတယ္ ၊ သူငယ္ခ်င္းသံေယာဇဥ္
ေလ်ာ့သြားတယ္။

လုတာက ခဏေနေမ့မယ့္ကိစၥ၊
ရံႈးတာက သံေယာဇဥ္၊
နာက်င္တာက မိမိကိုယ္ကို။

အျဖဴက အျဖဴ၊ အမည္းက အမည္းပဲ..
အခ်ိန္က သက္ေသျပသြားပါလိမ့္မယ္။

ကိုယ့္ရဲ႕ တစ္ယူသန္ေခါင္းမာတတ္တဲ့
အက်င့္ကိုေဖ်ာက္ၿပီး လူလုပ္ပါ။

ကိစၥအခ်ိဳ႕ကို အရံႈးေပးတာ
လူ႔ဘဝအေနနဲ႔ႏိုင္ပါတယ္ ။

ေျပလည္မႈ တစ္ခုေပးေလ၊
ေႏြးေထြးမႈ တစ္ခုရေလ။

အခ်က္ (၉)ခ်က္စလံုးဖတ္လို႔
နားလည္သြားရင္ လူျဖစ္ရတာ ေပ်ာ္လာမွာပါ။

၁။ ခ်မ္းသာမႈ - ကိုယ္ရဲ႕ ေရာင့္ရဲမႈနဲ႔ တိုက္႐ိုက္အခ်ိဳးက်တယ္။
ေရာင့္ရဲတင္းတိမ္တဲ့လူအဖို႔ ၾကမ္းျပင္မွာ အိပ္ေနရလည္း နတ္ျပည္သမွ်ပါပဲ။
မေရာင့္ရဲတတ္တဲ့သူအတြက္ နတ္ျပည္မွာလွဲေနရလည္း ငရဲသမွ်ပါပဲ။
လူ႔စိတ္ကသာ အေရးႀကီးတာပါ။
လိုခ်င္တပ္မက္မႈေတြအမ်ားႀကီးရွိေနသေရြ႕ ကိုယ့္မွာ ဘယ္ေလာက္ပဲ ပိုင္ဆိုင္ပိုင္ဆိုင္ ဆင္းရဲေနဦးမွာပဲ။
လိုခ်င္လွ်င္ ဆင္းရဲသည္၊ မလိုခ်င္လွ်င္ ခ်မ္းသာသည္ဆိုတဲ့စကားရွိပါသည္။

၂။ တြက္ကပ္မႈ - မတြက္ကပ္တဲ့သူရဲ႕ ႏွလံုးသားက အခန္းပိုက်ယ္တယ္။
လူစိတ္ေတြဟာ တစ္ခုကိုတစ္ခု အမွီသဟဲျပဳထားတာပါ၊
သင္သူမ်ားကို တစ္လွမ္းေနာက္ဆုတ္ေပးရင္ သူမ်ားက သင့္အေပၚ တစ္ေပတိုးၿပီးေလးစားပါတယ္။
မွီထားတဲ့အတြက္ေနရာလြတ္ ဆိုတာမရွိပါဘူး။ သင္က သူ႔အေပၚတစ္လွမ္း လြန္သြားရင္ေတာ့ သူက တစ္လွမ္းကိုယ့္ကို အထင္ေသးသြားၿပီ။
လူ႔စိတ္ဟာ လမ္းတစ္ခုလိုပဲ၊ ကိုယ္ကပိုတြက္ကပ္ေလ ကိုယ္ေလွ်ာက္မယ့္လမ္းက က်ဥ္းေလ။
လူေကာင္းကို မတြက္ကပ္ပါနဲ႔၊ ေနာက္သင့္ကိုသူမကူညီေတာ့မွာစိုးလို႔ပါ။
လူဆိုးကို မတြက္ကပ္ပါနဲ႔၊ ေနာက္ အခြင့္ၾကံဳရင္ သင့္ကိုသူ ေျခထိုးမွာစိုးလို႔ပါ။
သူတစ္ပါးကို သေဘာထားႀကီးျခင္းဟာ မိမိကိုယ္ကို လမ္းဖြင့္ျခင္းပါ။

၃။ လႊတ္ခ်မႈ - အတိတ္ကို လႊတ္ခ်ၿပီး ေပါ့ေပါ့ပါးပါးေနထိုင္ပါ။
ဒီေန႔ ဘယ္ေလာက္ပင္ႀကီးမားတဲ့ ကိစၥျဖစ္ေနပါေစ၊ မနက္ျဖန္ေရာက္ရင္ ကိစၥေလးျဖစ္သြားေကာ။
ဒီႏွစ္ ဘယ္ေလာက္ပင္ႀကီးမားတဲ့ ကိစၥျဖစ္ေနပါေစ၊ ေနာက္ႏွစ္ေရာက္ရင္ ပံုျပင္ေလးျဖစ္သြားေကာ။
ဒီဘဝ ဘယ္ေလာက္ပင္ႀကီးမားတဲ့ ကိစၥျဖစ္ေနပါေစ၊ ေနာင္ဘဝေရာက္ရင္ ယံုတမ္းစကားျဖစ္သြားေကာ။
က်ေနာ္တို႔ေတြက ယံုတမ္း ပံုျပင္ေတြကို ဖန္တီးေနတဲ့သူေတြေလ... ေမ့ေနၿပီလား။
ဘဝမွာ အလုပ္မွာ အဆင္မေျပမႈၾကံဳတိုင္း ကိုယ့္ကိုျပန္သတိေပးပါ။
ဒီေန႔က ကုန္သြားမွာ၊ မနက္ျဖန္က ေရာက္လာမွာ၊ ေန႔ရက္အသစ္နဲ႔ ကိုယ္က ျပန္စတင္ရမွာ။

၄။ လြယ္ကူပါ - ေလာကႀကီးကို လြယ္လြယ္ေလးၾကည့္ပါ၊ ေပ်ာ္ရႊင္မႈက ေနရာအတိပါ။

စိတ္ကို ေျဖေဖ်ာ့ရင္ ေလာကႀကီးက ကိုယ့္အတြက္ေခ်ာင္ခ်ိေနၿပီး အသက္ရႈရတာ လြယ္ကူလို႔ေနတယ္။
စိတ္ကို လြတ္လပ္ထားရင္ ဘဝဟာ အလိုလိုလြတ္လပ္ေနၿပီး ဘယ္ေရာက္ေရာက္ ဘာလုပ္လုပ္ အလိုလို ေပ်ာ္ရႊင္လို႔ေနတယ္။
လူ႔ဘ၀မွာ အရာအခ်ိဳ႕က လႊတ္ခ်တတ္ရမွာ။
လက္ထဲက သဲတစ္ဆုပ္ကို လႊတ္ခ်မွ အေရွ႕မွာရွိတဲ့ ေရႊတစ္ဆုပ္ကို ဆုပ္ယူခြင့္ရွိမွာေပါ့။
တစ္ခါတစ္ေလ စြန္႔လႊတ္ျခင္းရဲ႕အဆံုးဟာ ရယူျခင္းရဲ႕ အစပါ။
အရာရာက ဖာသိဖာသာနဲ႔ အတိတ္ျဖစ္သြားမွာ။

၅။ ႏွလံုးသား - ႏွလံုးသားတစ္ခုကို ႏွလံုးသားတစ္ခုနဲ႔လဲမယ္။

သူမ်ားရဲ႕အားနည္းခ်က္ကို မကဲ့ရဲ႕ပါနဲ႔ - ဒါက ကိုယ္ခ်င္းစာမႈပါ
သူမ်ားရဲ႕ သေဘာထားႀကီးမႈကို မေလွာင္ေျပာင္ပါနဲ႔ - ဒါက နားလည္မႈပါ။
သေဘာထားႀကီးတဲ့သူက လြယ္လြယ္ေဒါသမထြက္တာကိုေျပာတာ၊ ေဒါသမထြက္တတ္ဘူးမေျပာဘူး။
သည္းခံတာ အလို႔မဟုတ္ဘူး။ သူ႔သည္းခံႏိုင္စြမ္းဆိုတာသူရွိတယ္။
အခ်စ္ကို အတင္းမလုပ္ယူရဘူး၊ ႏွလံုးသားက ကစားစရာအ႐ုပ္တစ္ခုမဟုတ္
ေရစက္က မကုန္ခ်င္လို႔မရဘူး၊
ႏွလံုးသားတစ္ခုကို ႏွလံုးသားတစ္ခုနဲ႔လဲရတယ္၊ ဒါမွအခ်စ္စစ္ကိုရတာ။
စိတ္တစ္ခုကို စိတ္တစ္ခုနဲ႔လဲရတယ္၊ ဒါမွ သူ႔ဆီက စိတ္အစစ္ကိုရမွာ။

၆။ ကုသိုလ္၊ အကုသိုလ္ - ကုသိုလ္အမ်ားႀကီးရွိတဲ့လူကို အကုသိုလ္က ေၾကာက္ေနေရာ။

ကိုယ့္စိတ္ကို သူမ်ားကိုဖံုးလို႔ရေပမယ့္ ကိုယ္မွာ ကုသိုလ္မ်ားလား အကုသိုလ္မ်ားလား ဘုရားသိပါတယ္။
လူက ေကာင္းမႈျပဳရင္ အကုသိုလ္က ေၾကာက္လန္႔ေနၿပီး ေဝးေဝးကိုေျပးပါတယ္။
လူက မေကာင္းမႈျပဳရင္ ကုသိုလ္က ေၾကာက္လန္႔ေနၿပီး ေဝးေဝးေျပးပါတယ္။
ေကာင္းမႈျပဳတဲ့သူဟာ ပန္းျခံထဲ ျမက္ပင္ေလးေတြလိုပဲ၊ တစ္ေန႔တစ္ျခား တိုးတက္တာမျမင္ေပမယ့္ ေန႔စဥ္နဲ႔အမွ် ရွင္သန္ႀကီးထြားလာတယ္။
မေကာင္းမႈျပဳတဲ့သူဟာ ဓားေသြးေက်ာက္ထက္က ဓားလိုပဲ၊ ဆုတ္ယုတ္သြားတာမျမင္သာေပမယ့္ တစ္ေန႔က်ရင္ ထက္ပိုင္က်ိဳးမွာ။
ကုသိုလ္၊ အကုသိုလ္က တံခါးမရွိ ဓားမရွိ မိမိစိတ္ကို ဝင္ထြက္သြားလာႏိုင္တယ္။
အကုသိုလ္ရဲ႕အေမွာင္က သူတစ္ပါးမသိေသာ္လည္း မိမိစိတ္ကို ေမွာင္ရိပ္က်ၿပီး ႀကီးစိုးတတ္တယ္။
ကုသိုုလ္ရဲ႕ အလင္းက သူတစ္ပါးမခ်ီးမြမ္းလည္း မိမိစိတ္မွာ ထြန္းလင္းလို႔ေနတယ္။

၇။ ေနရာလြတ္ - ေနရာလြတ္တစ္ခုထားၿပီး ထည့္ခ်င္တဲ့အရာထည့္သြင္းပါ။

မိမိကိုယ္ကို ေနရာလြတ္ေပးပါ၊ ဒါမွ စိတ္ျပတင္းေပါက္လည္းပြင့္ၿပီး အသက္ဝဝရႈႏိုင္မွာ။
မိမိ အရမ္းေပ်ာ္ေနတဲ့အခါ
ကိုယ့္ကိုယ္ကို စဥ္းစားခ်ိန္ေပးပါ၊ ဒါမွ ေပ်ာ္ရႊင္မႈက ႏွလံုးသားထဲထိစီဆင္းသြားမွာ။
မိမိ နာက်င္တဲ့အခါ
ကိုယ့္ကိုယ္ကို ႏွစ္သိမ့္ခ်ိန္ေပးပါ၊ ဒါမွ နာက်င္တဲ့မီးကို ၿငိမ္းသတ္ခ်ိန္ရွိမွာ။
မိမိ ေခါင္းရႈပ္ေနတဲ့အခါ
ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေပ်ာ္ရႊင္ဖို႔အခ်ိန္ေပးပါ၊ ဒါမွ ေခါင္းရႈပ္ေစတဲ့ကိစၥက ေပ်ာက္သြားမွာ။
မိမိအထီးက်န္ဆန္ခံေနရတဲ့အခါ
ကိုယ့္ရဲ႕ အခ်စ္ဆံုးသူကို အခ်ိန္ေပးပါ၊ ဒုတိယ အခ်စ္ဆံုးသူက မိမိကိုယ္တိုင္ပဲဆိုတာ မေမ့ပါနဲ႔။
ေနရာလြတ္ တစ္ခုထားျခင္းဟာ လူ႔ဘဝရဲ႕ လိုအပ္မႈတစ္ခု။
မိမိကိုယ္ကိုယ္ အခ်ိန္ေပးျခင္းဟာ တန္ဖိုးရွိေပမယ့္ လူတိုင္းေမ့ေလ်ာ့ေနတတ္တဲ့အရာတစ္ခု။

၈ - ေက်းဇူးတင္ပါ - လူ႔ဘဝက အေရာင္အေသြးပိုစံုလင္သြားမွာ။

သင့္ကို နာက်င္ေအာင္လုပ္တဲ့သူကို ေက်းဇူးတင္ပါ။ သူ႔ေၾကာင့္မို႔လို႔ပဲ သင့္စိတ္ ေလ့က်င့္ၿပီးသားျဖစ္သြားတာမဟုတ္လား။
သင့္ကို လိမ္ခဲ့တဲ့သူကို ေက်းဇူးတင္ပါ။ သူ႔ေၾကာင့္မို႔လို႔ပဲ သင္ ဗဟုသုတအသစ္ ရသြားတာမဟုတ္လား။
သင့္ကို စြန္႔လႊတ္ခဲ့တဲ့သူကို ေက်းဇူးတင္ပါ။ သူ႔ေၾကာင့္မို႔လို႔ပဲ သင္ ကိုယ့္ေျခေထာက္ေပၚရပ္ႏိုင္ခဲ့တာမဟုတ္လား။
သင့္ကို ေျခထိုးတဲ့သူကို ေက်းဇူးတင္ပါ။ သူ႔ေၾကာင့္မို႔လို႔ပဲ သင့္လဲက်တိုင္း ျပန္ထတတ္သြားတာမဟုတ္လား။
သင့္ကို ေဝဖန္တဲ့သူကို ေက်းဇူးတင္ပါ။ သူ႔ေၾကာင့္မို႔လို႔ပဲ သင့္အားနည္းခ်က္ကိုျပင္ဖို႔ သိသြားတာမဟုတ္လား။
သင့္ကို ရင့္က်က္လာေအာင္ သြန္သင္ေပးခဲ့တဲ့လူေတြအားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါ။
ဒါမွ လူ႔ဘဝက အေရာင္အေသြးပိုစံုလင္သြားမွာ။

၉။ ကံစီမံရာကို ေလွ်ာက္လမ္းတတ္ပါ၊ ခ်မ္းသာသုခက ကိုယ္နဲ႔မကြာ ကပ္လိုက္လာမွာ။
လူ႔ဘဝက ေကာ္ဖီတစ္ခြက္လိုပဲ၊
မ်ားလည္းေကာင္းတယ္၊ နည္းလည္းေကာင္းတယ္၊ ဘာကိုလုမွာလဲ။
ပ်စ္လဲေကာင္းတယ္၊ က်ဲလည္းေကာင္းတယ္၊ သူ႔အရသာနဲ႔သူပဲ။
ေလာၿပီးေသာက္လည္းေကာင္းတယ္၊ ႏွပ္ၿပီး ေအးေဆးေသာက္လည္းေကာင္းတယ္၊ အဲေတာ့ဘာျဖစ္လဲ။

ပူလည္းေကာင္းတယ္၊ ေအးလည္းေကာင္းတယ္၊ ျပံဳးၿပီးေသာက္ရင္ပိုေတာင္ေကာင္းေသးတယ္။
ခ်ိဳလည္းေကာင္းတယ္၊ ခါးလည္းေကာင္းတယ္၊ ကိုယ္ဘယ္လို လက္ခံမလဲပဲမူတည္တယ္။
လူ႔ဘဝကို သင္ကသြား ဂ႐ုစိုက္ေနလို႔သာ ခါးတာပါ။
သံသယထားလို႔သာ နာက်င္တာပါ။
ေပါ့ေပါ့ေလး ၾကည့္ရင္ ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းေနမွာ။
ေပ်ာ္ရႊင္မႈ အျမင္နဲ႔ၾကည့္ရင္ ခ်မ္းသာသုခကကိုယ္နဲ႔မကြာ ကပ္လိုက္ေနမွာ။
က်ေနာ္တို႔အားလံုးက ေခတ္ကာလတစ္ခုရဲ႕ ဧည့္သည္အခ်ိဳ႕ပါ။

ေရတစ္ခြက္ထဲ ဆားတစ္ဆုပ္ထည့္ေသာက္ရင္ ငန္မယ္၊ ဒါေပမယ့္ တိုင္ကီထဲထည့္ေသာက္ရင္ မငန္ေတာ့ဘူး။
ေလာကဓံက ဆားတစ္ဆုပ္ဆိုပါစို႔ ၊ အဓိက,က မိမိဘာခြက္နဲ႔ခံၿပီးေသာက္မလဲေပၚပဲမူတည္ပါတယ္။
တစ္ခါတစ္ေလက်ေနာ္တို႔ ေရြးခ်ယ္ခြင့္မရွိေတာ့ရင္ ကံစီမံရာအတိုင္းေပါ့။
သင့္ရဲ႕စိတ္ကို အရႈပ္ထုပ္ေတြနဲ႔ မခ်ည္ေႏွာင္ထားပါနဲ႔၊
အသက္တစ္ခ်က္ ျပင္းျပင္းရႈၾကည့္ပါ။
တစ္ခ်ိဳ႕ မျမင္ရတဲ့အရာေတြကို ႏွလံုးသားနဲ႔ နားလည္ၾကည့္ပါ။

Be a better than you from yesterday , i wish smile emoticon

Peace

စာေပ မွတဆင့္ျပန္လည္မ်ွေ၀ေပးပါတယ္။

Tuesday, May 24, 2016

FFXV Ultimate collectors editions အခုေရ 10,000 ေက်ာ္ ထပ္ထုတ္ဦးမယ္



Square Enix က ultimate collectors editions အခုေရ 10,000 ေက်ာ္ ထပ္ထုတ္ဦးမယ္လို႔ ေၾကညာလုိက္ပါတယ္။ စေရာင္းမယ့္ေန႔က Monday, May 23 ျဖစ္ပါတယ္။ North America မွာ Monday, 9AM PST မွာ အရင္တစ္ေခါက္က မရလိုက္တဲ့ wait list ထဲမွာရွိေနတဲ့ လူေတြကို အရင္စေရာင္း ေပးမယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ Europe မွာေတာ့ Monday, 10 AM ကစၿပီး Square Enix's EU Store မွာ ဝယ္ယူႏုိင္ၿပီလို႔ ဆိုပါတယ္။ ဦးသူ ယူစနစ္ နဲ႔ တစ္ေယာက္လွ်င္ တစ္ခုသာ ဝယ္ယူႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ျခား regions ေတြအတြက္ အေသးစိတ္ကို ဒီမွာ ၾကည့္ႏုိင္ပါတယ္။ => http://eu.square-enix.com/en/blog/update-availability-final-fantasy-xv-ultimate-collectors-editions

Ultimate Collector's Edition တစ္ခုကို $270 က်ပါတယ္။ ဒီအထဲမွာ Final Fantasy XV, a special steelbook case, an artbook, a Noctis ပံု Play Art Kai, a soundtrack, special cover art နဲ႔ King's Glaive CGI movie တို႔ပါဝင္ပါတယ္။ အခု ေရာင္းမယ့္ ဟာေတြက Final Fantasy XV စတင္ထုတ္မယ့္ september 30 အမွီ ဝယ္သူဆီ ေရာက္လာမယ္ဆိုတာေတာ့ အာမ မခံထားဘူးလို႔ ဆိုပါတယ္။ Square Enix ကေတာ့ ဒီလို ultimate collectors edition ေတြေရာင္းတာဟာ ဒီအႀကိမ္ ေနာက္ဆံုးပါပဲလို႔ ေၾကညာထားပါတယ္။

KSA

Noctis Play Arts









 Ignis Play Arts









Prompto Play Arts








Gladious Play Arts Kai










Saturday, May 21, 2016

Flashing Guide and Mi Flash Tool (For Xiao Mi Phone)

Flashing Guide

https://drive.google.com/file/d/0BzEORYFyt_myVWhKMk5NU2hOZ0U/view?usp=sharing

===========

Mi Flash Tool (exe file) ပါ။ Fastboot rom ေတြ flash ဖို႔ unbrick လုပ္ဖို႔ပါ။ Redmi note 3g (MTK device) ေတြေတာ့သံုးလို့မရပါဘူး။
Mi Flash Tool (exe file) ပါ။ Fastboot rom တွေ flash ဖို့ unbrick လုပ်ဖို့ပါ။ Redmi note 3g (MTK device) တွေတော့သုံးလို့မရပါဘူး။


https://www.mediafire.com/?88wa2ecttwq94yw

============

How to enable usb debugging

1. Enable Developer options : Go to Settings --> About phoneကို သြား --> Tap several times on MIUI version to enable it (MIUI versionကို ၇ေခါက္ ဆက္တိုက္ႏွိပ္ျပီး "You are now developer"ေပၚတဲ့အထိႏွိပ္ပါ).
1. Enable Developer options : Go to Settings --> About phoneကို သွား --> Tap several times on MIUI version to enable it (MIUI versionကို ရခေါက် ဆက်တိုက်နှိပ်ပြီး "You are now developer"ပေါ်တဲ့အထိနှိပ်ပါ).


2. Now go back to main Settings and tap on Additional settings ( Setting app ထဲက Additional Setting ကိုသြားပါ။) --> Tap on Developer options ( Developer optionထဲဝင္ပါ).
2. Now go back to main Settings and tap on Additional settings ( Setting app ထဲက Additional Setting ကိုသွားပါ။) --> Tap on Developer options ( Developer optionထဲဝင်ပါ).


3. Enable USD Debugging ( ေနာက္ဆံုးမွာ USB debugging on ေပးပါ)
3. Enable USD Debugging ( နောက်ဆုံးမှာ USB debugging on ပေးပါ)


Credit to Khaing Su Hlaing , Copy From Myanmar Mi Fan Facebook Group

Friday, May 20, 2016

Steam Summer Sale ကို June 23 ရက္ေန႔က စလိမ့္မယ္လို႔ သတင္းေတြ ထြက္



Valve က အတိအက် မေၾကညာေသးေသာ္လည္း Steam Summer Sale ကို June 23 ရက္ေန႔က စလိမ့္မယ္လို႔ သတင္းေတြ ထြက္လာေနပါတယ္။ ဒီသတင္း ေျပာတဲ့သူက Reddit က user တစ္ဦးျဖစ္သူ MrFreemanBBQ ျဖစ္ပါတယ္။ သူက ဒီႏွစ္ summer sale အခ်ိန္ကာလက June 23 ရက္ေန႔ မနက္ 9:45 ကေန July 4 ရက္ မနက္ 10 နာရီအထိ ျဖစ္တယ္လို႔ အတိအက် ေျပာေနပါတယ္။

သူကအရင္ 2015 summer sale တုန္းကလည္း ဒီလိုပဲ အရင္ ေျပာၿပီး Reddit network ေပၚ တင္ခဲ့ပါတယ္။ သူေျပာၿပီး သိပ္မၾကာပါ။ သူေျပာတဲ့ ရက္အတိုင္း အတိအက်ကို Valve က Summer Sale စတင္ခဲ့ပါတယ္။ 2012 Summer Sale နဲ႔ 2013 Holiday Sale တုန္းကလည္း သူေျပာတာ မွန္ခဲ့ပါတယ္။ အခုတစ္ႀကိမ္မွာလည္း မွန္မမွန္ကိုေတာ့ ေစာင့္ၾကည့္ရဦးမွာပါ။

KSA

Original Link => http://www.polygon.com/2016/5/16/11682936/steam-summer-sale-2016-dates-leak

Thursday, May 19, 2016

2016 E3 press ကို Monday, June 13 မွာ က်င္းပမယ္



Sony Interactive Entertainment ဟာ 2016 E3 press ကို Monday, June 13 မွာ က်င္းပမယ္လို႔ ေၾကညာလိုက္ပါတယ္။ E3 2016 Playstation Press Confrenece ကုိ Los Angeles က Memorial Sports Arena ထဲမွာ လုပ္ပါမယ္။ Sunday June 12 ေန႔လည္ပိုင္းကစ၍ EA က လည္းေကာင္း၊ June 13 မနက္ပိုင္းမွာ Microsoft က လည္းေကာင္း၊ ေန႔လည္ပိုင္းမွာ Ubisoft က လည္းေကာင္း၊ ညေနပိုင္းမွာ Sony က လည္းေကာင္း အသီးသီး ေဖာ္ထုတ္ ေၾကညာ ျပသမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ June 12 ေန႔လယ္ပိုင္းမွာ တင္ဆက္မယ့္ EA က EA Play ကို live တင္ဆက္မယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ Monday ေန႔လည္ပိုင္းမွာေတာ့ PC Gaming Show ကို ျပသမယ္လို႔ ေၾကညာထားပါတယ္။ E3 press conference ကို North America က movie theaters ေတြမွာ တုိက္ရုိက္ ျပသမွာလား မျပသဘူးလားဆိုတာေတာ့ ခုထိ မသိရေသးပါလို႔ Polygon website မွာ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။

KSA

Tuesday, May 17, 2016

Dynasty Warriors game ေတြနဲ႔မတူ တမူထူးျခားတဲ့ Shin Sangokumusou: Eiketsuden


အရင္ Dynasty Warriors game ေတြနဲ႔မတူ တမူထူးျခားတဲ့ Dynasty Warriors game အသစ္တစ္ခုကို TecmoKoei က Famitsu Magazine မွာ ေရးသား ေဖာ္ျပခဲ့ပါတယ္။ Game နာမည္ကို 'Shin Sangokumusou: Eiketsuden' or '( 真・三國無双 英傑伝) ံHeroic Legends' လို႔ အမည္ေပးထားပါတယ္။ Turn Based Strategy Role Playing Game အမ်ိဳးအစား ျဖစ္ပါတယ္။ May 12 ရက္ေန႔တုန္းက Livestream မွာ Producer Miyauchi က ကစားၿပီး ဒီ game အေၾကာင္း ျပသခဲ့ပါတယ္။


Gameplay က Dynasty Tactis ကို အေျခခံထားပါတယ္။ Story ကေတာ့ Romance of the three Kingdoms story အေျခခံထားၿပီး စိတ္ကူးယဥ္ဇာတ္လမ္းနဲ႔ ေပါင္းစပ္ထားပါတယ္။ Main Story Character ေတြကေတာ့ Zhao Yun, Lei Bin (Zhao Yun ရဲ႕ ငယ္သူငယ္ခ်င္း စာသင္သား) နဲ႔ Li Xia (Shrine ထဲက Ice Block ပိတ္မိေနတဲ့ ဇစ္ျမစ္ ဇာတ္ေၾကာင္း မသိတဲ့ ပေဟဠိဆန္ေသာ မိန္းကေလး) ျဖစ္ၾကပါတယ္။


Battle ေတြမွာ Objectives ေတြ ရွိပါတယ္။ battle ထဲမွာ item ေတြ သံုးလို႔ရတယ္လို႔လည္း ပါတယ္။ Character grow ကို skill system သံုးထားပါတယ္။ battle က Grid system သံုးထားတဲ့အတြက္ ကုိယ့္ unit ကို ေရႊ႕ခ်င္ရင္ သတ္မွတ္ခ်က္ အလုိက္ ေရႊ႕လို႔ရမယ္လို႔ ဆိုထားပါတယ္။ ကိုယ္ control လုပ္ထားတဲ့ Officer သာ ႀကိဳက္သလိုမ်ိဳး ေရႊ႕လို႔ရပါတယ္။ battle တုိက္ေနစဥ္အေတာအတြင္း တျခား character ေတြ (ဥပမာ Lu Lingqi, Diao Chan စသျဖင့္) ပါလာရင္ story အလိုက္ ဒီ character ေတြကိုလည္း ခဏတာ control လုပ္လုိ႔ရၿပီး ေဆာ့လို႔ရမယ္ လို႔ Livestream မွာ ျပသသြားပါတယ္။ Special Skill system ရွိပါတယ္။ Musou Attack ကေတာ့ တစ္ေယာက္တည္း ထုတ္လို႔ရသလို playable character ေတြေပါင္းၿပီး တၿပိဳင္နက္တည္း ထုတ္လို႔ရပါတယ္။ ခ်ကြက္ေတြက ၾကမ္းသလို ရွိေပမယ့္ enemy ကို အထင္ေသးလို႔မရပါဘူး။ Livestream ထဲမွာ ေျပာသြားတာက ဒီ Game difficulty ဟာ နဂို Dynasty Warriors game ေတြထက္ အမ်ားႀကီး ပိုခက္ပါလိမ့္မယ္။ ရန္သူ႔အေျခအေန ကိုယ့္အေျခအေန ေသခ်ာ တြက္ဆႏိုင္ရမယ္။ enemy unit ေတြမွာ sheild ေတြ Defense system ေတြ AI ေတြ ျမႇင့္ထားတဲ့အတြက္ ခ်ရတာ အေတာ္ေလး ခက္ခဲပါလိမ့္မယ္လို႔ ဆိုသြားပါတယ္။


ေနာက္ဆံုးမွာ ေတာ့ ဒီ game ကို 2016 August 3 ရက္ေန႔မွာ Japan မွာ PS4, PS3 & PSV အတြက္ စတင္ျဖန္႔ခ်ီမယ္လို႔ ဆိုသြားပါတယ္။ အရင္က Wei, Wu, Shu ႏွင့္ Others အဖြဲ႕က character ေတြပါ edition အေနနဲ႔ ပါဝင္လာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ English version အတြက္ေတာ့ ဘာမွ မေျပာသြားတဲ့အတြက္ အခုထိ မသိရေသးပါ။

Returning Characters





KSA

Original Link => https://kwconquerors.wordpress.com/2016/05/12/dynasty-warriors-eiketsuden-livestream/

Monday, May 16, 2016

"Doom" Promo code ေပးေနတဲ့ Newegg


Doom ကို ယခုလ 13 ရက္ေန႔က စတင္ ျဖန္႔ခ်ီလုိက္ပါၿပီ။ Newegg online market မွာ 45$ နဲ႔ ရႏုိင္ပါတယ္။ ဒီ website က PC, PS4 နဲ႔ Xbox One version "Doom" ဝယ္ရင္ 15$ ေလွ်ာ့ေပးထားတဲ့ promo code (--EMCEJFH69--) ေပးေနပါတယ္။ ဒီ code ဟာ version တစ္ခုတည္းအတြက္ပါ။ အကယ္၍ PS4 version တို႔ Xbox version တုိ႔အတြက္ပါ တခါတည္း ဝယ္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ အဲ့ဒါေတြအတြက္ ေငြ အျပည့္ ေပးေခ်ရပါလိမ့္မယ္လို႔ ဆုိပါတယ္။ အဆုိပါ website မွာ ဒီလို promo code ေတြ ဘယ္အခ်ိန္ထိ ေပးေနမလဲဆိုတာေတာ့ အတိအက် မေဖာ္ျပထားပါဘူး။

KSA

Original Link => http://www.gamespot.com/articles/the-new-doom-is-out-now-and-you-can-already-get-it/1100-6439796/

Tuesday, May 10, 2016

ACI ၏ ေကာင္းမြန္ေသာသံေခ်ာင္းဆက္ျခင္း သို႔မဟုတ္ Bar Splice

Q1. ဘာေၾကာင့္သံေခ်ာင္းေတြဆက္ၾကတာလည္း
Q2. သံေခ်ာင္းေတြဘယ္လိုဆက္ၾကမွာလည္း
Q3. ေကာင္းမြန္ေသာသံေခ်ာင္းဆက္ျခင္းျဖစ္ဖို႔
Q4. သံေခ်ာင္းဆက္ဖို႔အေကာင္းဆံုးနည္း
ွQ5. Column မွာဆက္မွာလား Beam မွာဆက္မွာလား
Q6. Tension Zone မွာဆက္မယ္ဆိုရင္
Q7. Compression Zone မွာဆက္မယ္ဆိုရင္
Q8. မျဖစ္မေနစဥ္းစားရမဲ့အခ်က္ ၄ ခ်က္
ွQ9. သံေခ်ာင္းဆက္ျခင္းနွင့္ပတ္သတ္ေသာ ACI Code မ်ား

ဒီေမးခြန္းေတြအတြက္ Refrence ယူထားတဲ့စာအုပ္သံုးအုပ္ရွိပါတယ္ ပထမက Arthur H.Nilson ရဲ႕ Design of concrete structures Fifteenth Edition ပါ ဒုတိယတစ္အုပ္က ဆရာဦးညီလွငယ္ရဲ႕ Reinforced Concrete Design ACI318-2008 ပါ တတိယတစ္အုပ္ကေတာ့ အခုလက္ရွိအစိုးရေက်ာင္းေတြမွာသင္ေနတဲ့ B-Tech Second Year ရဲ႕ CE-4014 Design of Concrete Structures ပါ။ ဒီသံုးအုပ္စလံုးရဲ႕ Bond,Anchorage and Development Length အခန္းမွ Bar Splice ဆိုတဲ့ Article ထဲမွေကာက္နုတ္ထားပါတယ္ ။ ဒီအခန္းက RC ရဲ႕ အသက္ပါ ဒါကိုမသိရင္ Design လုပ္လို႔မရပါဘူး ။ က်ေတာ္စာမ်က္နွာရယ္ Line နံပတ္ရယ္ပါ ေဖာ္ျပပါမယ္ ကိုယ္တိုင္ေလ့လာနိုင္ေအာင္လို႔ပါ...

-----------------------------------

Q1. သံေခ်ာင္းေတြကိုဘာလို႔ဆက္ၾကတာလည္း

ဥပမာ ေစ်းကြက္ထဲမွာ ေပ ၆၀ အထိဘဲရနိုင္မယ္ Bar No.5 ထက္ငယ္ရင္ ေပ၂၀ ဒါမွမဟုတ္ ေပ၄၀ အထိဘဲရနိုင္တယ္ ကိုယ္သံုးမဲ့ span ကအဲ့ထက္မ်ားေနရင္ ေသခ်ာေပါက္ဆက္ရပါျပီ ေနာက္တစ္ခုက ရွည္တဲ့သံေခ်ာင္းေတြဟာ တိုတဲ့သံေခ်ာင္းေတြထက္ သယ္ရျပဳရတာ တပ္ဆင္ရတာ ခက္ကခဲပါတယ္ Column တိုင္ေတြမွာဆိုရင္ အထပ္ျမင့္ေလေလ အားထမ္းရတာနည္းေလေလျဖစ္လို႔ အျမင့္ေရာက္ေလေလ သံေခ်ာင္းရဲ႕လိုအပ္ခ်က္ဟာ နည္းေလေလျဖစ္ပါတယ္ ဒါေၾကာင့္ Economy ျဖစ္ေအာင္ Steel Area အေျပာင္းအလဲမွာ သံေခ်ာင္းကိုဆက္ပါတယ္ သံေခ်ာင္းဆက္တာရဲ႕အဓိကရယ္ရြယ္ခ်က္က တပ္ဆင္ရတာလြယ္ကူေအာင္ရယ္ ေစ်းကြက္ထဲမွာရနိုင္တဲ့အေျခအေနရယ္ေၾကာင့္ပါ

----------------------------------

Q2. သံေခ်ာင္းေတြဘယ္လိုဆက္ၾကမွာလည္း

Lapping Splice - ACI Code 12.14.2 မွာ Bar No.11 ထက္ၾကီးတဲ့ bar ေတြကို ထပ္ျပီးဆက္ခြင့္မျပဳဘူး ဒီေနရာမွာ ACI "Prohibits" လို႔သံုးပါတယ္ ။ အဲ့ဒီအသံုးနုန္းကေတာ္ေတာ္ျပင္းထန္ပါတယ္ လံုး၀ကိုခြင့္မျပဳတာပါ

Welded Splice - ACI Code 12.14.3 မွာ သံေခ်ာင္းေတြက ဂေဃတို႔ဆက္ရင္ Connection ဟာ မူလသံေခ်ာင္းရဲ႕ Yield Stress ထက္ Tension ခံနိုင္အားကို ၁၂၅ ရာခိုင္နုန္းပိုေကာင္းလာပါတယ္ ။ ဒါေပမဲ့သတိထားစရာရွိတာက bar ေတြကို overloaded ျဖစ္ျပီး force maximum အထိထမ္းခိုင္းတဲ့အခ်ိန္က်ရင္ steel ဟာ welded connection မွာမျပက္ဘဲက်န္တဲ့ေနရာေတြမွာသြားျပတ္ပါတယ္ ဒါမ်ိဳးဟာ Brittle Failure ပါ။ Brittle Failure ဆိုတာ steel က Yeild Deformation - ပံုစံပ်က္စီးျခင္း အေျခအေနကိုမေ၇ာက္ပဲ တန္းျပီးပ်က္သြားတာပါ။ ဒါမ်ိဳးကို carbon မ်ားတဲ့ steel သို႔မဟုတ္ ductile steel ေတြမွာအျဖစ္မ်ားပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ Bar No5 ထက္ငယ္ရင္ေတာ့ဒီ Requirement မလိုဘူး

Sleeves or Mechanical Device - ဒါကေတာ့စြတ္လိုက္တာပါ မည္သည့္ connection သံုးသည္ျဖစ္ေစ စိတ္ခ်ရတဲ့အေပါင္းလကၡဏာေဆာင္တဲ့ connection မ်ိဳးျဖစ္ရပါမယ္

--------------------------------------

ွQ3.ေကာင္းမြန္ေသာသံေခ်ာင္းဆက္ျခင္းျဖစ္ဖို႔

ေကာင္းမြန္ေသာသံေခ်ာင္းဆက္ျခင္းျဖစ္ဖို႔ မူတည္ေနတာကနွစ္ခ်က္ရွိပါတယ္ ။ အရင္ဆံုး သံေခ်ာင္းေတြဆက္ရင္ Force ဟာ Bar to Bar တန္းမသြားပါဘူး ။အရင္ဆံုး ဘားနွစ္ဘားဆက္ရင္ ပထမဘားရဲ႕ force ဟာ bond အေနနဲ႔ ကြန္ကရစ္ဆိုကို အရင္သြားပါတယ္ ။ ကြန္ကရစ္ကေနမွတဆင့္ bond force အေနနဲ႔ ဒုတိယဘားကိုဆက္ကူးပါတယ္ ။ ဒီအေၾကာင္းကို ဆရာဥိးညီလွငယ္ရဲ႕ Reinforced Concrete Design စာအုပ္(A) chapter 4 (bond,develop) အခန္း page no.52 line no.2 မွာအတိက်ေရးထားပါတယ္။ ေက်ာင္းဖတ္စာအုပ္ဆိုရင္ေတာ့ b-tech second year CE-4014 ရဲ႕ chapter 1,Page 32,Bar Splices-Line no.2 ( second paragraph ) မွာရွိပါတယ္ ။ RC Fifteenth Edition ဆိုရင္ေတာ့ page no.215 , second paragraph မွာပါပါတယ္။

အက်ိဳးဆက္အေနနဲ႔ကေတာ့ ကြန္ကရစ္မွာ high shear stress ျဖစ္ျပီး ကြဲထြက္ေစမဲ့အား Splittig force ကိုျဖစ္ေစပါတယ္ ေအာက္ကပံုကိုၾကည့္ပါ ဘားနွစ္ခုထက္ထားတဲ့ၾကားမွာ diagonal compression ျဖစ္ပါတယ္ ဒါေၾကာင့္အက္ကြဲေၾကာင္းကိုျဖစ္ေစတာပါ

ဒါေၾကာင့္ေကာင္းမြန္ေသာသံေခ်ာင္းဆက္ျခင္းဆိုတာ Concrete က ဘယ္ေလာက္ထိ Shear Force ေၾကာင့္ပ်က္စီးျခင္းမရွိဘဲ ခံနိုင္လည္းဆိုတဲ့အေပၚမွာမူတည္ပါတယ္။ အေၾကာင္းက သံေခ်ာင္းေတြကို Lapping လုပ္ျပီးဆက္တဲ့ေနရာတိုင္းမွာ Shear force ကိုျဖစ္ေစတယ္။ shear force ကိုမခံနိုင္တဲ့ကြန္ကရစ္ဟာကြဲပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ACI က သံေခ်ာင္းေတြ Lapping လုပ္ျပီးဆက္တဲ့ေနရာတိုင္းမွာ stirrup ေတြစိတ္စိတ္ေလးထည့္ခိုင္းပါတယ္ ။ ေအာက္ေဖာ္ျပေနာက္တစ္ပံုက tension zone မွာ stirrup မထည့္ဘဲ Lapping လုပ္မိလို႔ Failure ျဖစ္ျပီး ကြန္ကရစ္ကြဲသြားတဲ့ပံုပါ။

ျပည့္စံုေကာင္းမြန္တဲ့သံေခ်ာင္းဆက္ျခင္းျဖစ္ဖို႔ မူတည္ေနတာ ေနာက္တစ္ခ်က္ရွိပါေသးတယ္။ အဲ့ဒါကေတ့ development length ပါ ။ အေပၚမွာေျပာခဲ့သလို ဘားနွစ္ခုဆက္ရင္ အားေတြက ဘားတစ္ခုကေနတစ္ခုတန္းမသြားေသးပါဘူး။အရင္ဆံုးကပ္လွ်က္ surrounding concrete ဆီကို bond အေနနဲ႔အရင္ပို႔ပါတယ္။ အဲ့ဒီ bond ကေနမွတဆင့္ ေနာက္တစ္ဘားဆီဆက္ကူးတာပါ။ ဒီေနရာမွာ bond ပါလာျပီဆိုရင္ development length က မျဖစ္မေနပါရေတာ့မွာပါ။ development length ဆိုတာ ကြန္ကရစ္နဲ႔သံေခ်ာင္းဟာ bond force အျပည့္၀ရေအာင္ အနည္းဆံုးထိစပ္ထားရမဲ့အလွ်ားေလးပါ။ development length အေၾကာင္းကေတာ့ နည္းနည္းက်ယ္ျပန္႔ပါတယ္။ RC မွာသံေခ်ာင္းရဲ႕ Full Strength ကိုရခ်င္ရင္ အရင္ဆံုး သံေခ်ာင္းကို ကြန္က၇စ္ထဲမွာျမွတ္ထားရပါမယ္။ ျမွတ္ထားမယ္ ကုိယ္သံုးမဲ့သံေခ်ာင္းကလည္း ေခ်ာမေနဘူးအရစ္ပါတယ္ဆိုရင္ RC ဟာ bond force ကိုရသင့္သေလာက္ရေနပါျပီ ။ ဒါေပမဲ့ ေမးစရာ ရွိတာက bond force ေလးဟာ ဘယ္ေလာက္ထိရမွ လံုေလာက္မွာလည္းဆိုတာပါ။ ဒီေနရာမွာ ACI ကစဥ္းစားထားတာ နည္းနည္းအဆင့္ျမင့္ပါတယ္။ RC ရဲ႕ basic assumption 1 မွာ Newton Law အရ RC ေပၚက်ေရာက္မဲ့ external force နဲ့ internal force ဟာ ညီပါတယ္။ external force ေၾကာင့္ internal အေနနဲ႔ moment လာျဖစ္ပါတယ္။ ျဖစ္လာတဲ့ moment ဟာ stress အေနနဲ႔ ကြန္ကရစ္ကိုေပးလိုက္ပါတယ္။ ကြန္ကရစ္ကေနမွတဆင့္ bond force အေနနဲ႔ သံေခ်ာင္းကိုဆက္ေပးပါတယ္။ ကြန္ကရစ္ထဲမွာ သံေခ်ာင္းဟာ အားအျပည့္မထမ္းဘူးဆိုရင္ ေရသာခိုေနသလိုျဖစ္ေနပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမဲ့ ACI ကသံေခ်ာင္းကို လံုး၀ ေရသာခိုခြင့္မျပဳဘူး။ ဒါေၾကာင့္ သံေခ်ာင္းဆီေရာက္လာမဲ့ bond stress ဟာ သံေခ်ာင္းရဲ႕ အျမင့္ဆံုးထမ္းနိုင္တဲ့ Ultimate strength အထိရွိရပါမယ္။ အခ်ဳပ္ေျပာရရင္ development length ဆိုတာ သံေခ်ာင္းအားအျပည့္၀ထမ္းနိုင္ဖို႔ လိုအပ္တဲ့ ကြန္ကရစ္နဲ႔ ထိစပ္ေနရမဲ့ အလွ်ားေလးျဖစ္ပါတယ္။

ေမးခြန္းကိုေျဖပါမယ္ - ေကာင္းမြန္တဲ့သံေခ်ာင္းဆက္ျခင္းျဖစ္ေစဖို႔ ၁။ ကြန္ကရစ္ရဲ႔ shear capacity ေကာင္းရပါမယ္ ၂။ bond လံုေလာက္ရပါမယ္

ဒါကေတာ့ သံေခ်ာင္းႏွစ္ခုက ဆက္ရင္ အမ်ားဆံုး၆လက္မ သို႔မဟုတ္ ဆက္ထားတဲ့အလွ်ားရဲ႕ ၅ ပံုပံု ၁ ပံု ခြာထားေပးလို႔ရေၾကာင္းပါ
ACI Code - 12.14.2.3

Fig 4.38 ကိုၾကည့္ပါ ။ ACI code 12.14.2.3 မွာ သံေခ်ာင္းေတြကို lapping (ထပ္ျပီးဆက္) ရင္ bar တစ္ခုနဲ႔ တစ္ခုကို အနည္းဆံုး ဆက္တဲ့အလွ်ား(splice length) ရဲ႕ ငါးပံုပံု တစ္ပံု (သို႔မဟုတ္) ၆'' မထိဘဲခြာထားလို႔ရပါတယ္။ ဆိုလိုတာက wire နဲ႔ မပတ္ထားရင္ေတာင္မွ ၆လက္မ ခြာထားလို႔ရပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကြန္ကရစ္ေလာင္းတဲ့အခ်ိန္မွာ ဘားနွစ္ခုကို တစ္ခုခုနဲ႔ခ်ည္မထားရင္ ေနရာေရြ႔နိုင္လို႔ တစ္ခုခုေတာ့ ခ်ည္ထားရပါမယ္။ သံေခ်ာင္းနွစ္ခုဆက္တာရဲ႕ lapping splice ေတြမွာ tension capacity ဟာ binding wire ေပၚမွာမမူတည္ပဲနဲ႔ concrete shear capacity နဲ႔ development length ေပၚမွာသာမူတည္ပါတယ္။

----------------------------------------------

Q4. သံေခ်ာင္းဆက္ဖို႔အေကာင္းဆံုးနည္း

သံေခ်ာင္းဆက္တဲ့အခါမွာ stress maximum ျဖစ္တဲ့ေနရာေတြေရွာင္ရမယ္ဆိုတာကေတာ့ လူတိုင္းနားလည္ထားတဲ့ အၾကမ္းနည္းပဲရွိပါေသးတယ္။ ကြန္ကရစ္ကြဲတာရဲ႕ အႏၱရယ္အရွိဆံုးအေျခအေနက tension zone ထဲမွာ splice လုပ္တာပါ။ ဘားနွစ္ခုဆက္တဲ့ၾကားမွာ အေပၚဆံုးက ပံုထဲကလို diagonal compression ျဖစ္ပါတယ္ (a) forces on bars at splice ပံုကိုအရင္ေလ့လာၾကည့္ပါ crack ျဖစ္တဲ့လမ္းေၾကာင္းကိုေတြ႔ပါလိမ့္မယ္ ေနာက္ထက္သံုးပံုကိုဆက္ၾကည့္ပါ



က်ေတာ္ ပံု abc ထဲမွ crack width အနည္းဆံုးပံုျဖစ္တဲ့ ပံု(c) overlapping of transverse expansion is not critical ကိုေရြးလိုက္ပါတယ္ ။ အေၾကာင္းက ပံု a ဟာ crack ေၾကာင္းနွစ္ေၾကာင္းဆက္သြားျပီး cumulative transverse expansion ျဖစ္ပါတယ္ ။ stress အမ်ားဆံုးခံရတဲ့ bar ေတြကို section တစ္ခုထဲမွာဘဲဆက္မယ္ဆိုရင္ crack ေၾကာင္းေတြဟာ တစ္ခုခုနဲ႔တစ္ခုဆက္မိျပီးပိုၾကီးသြားပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ ဆက္တဲ့ေနရာေတြကို ခြာေပးရပါမယ္ ။ ဘားနွစ္ခုရဲ႕အက်ယ္ဟာ bar diameter ထက္ 12 ဆၾကီးတယ္ဆိုရင္ေတာ့ မလိုပါဘူး ။ က်န္တဲ့ပံုေတြကို ဆက္ေလ့လာၾကည့္ပါ ။

--------------------------------------------

Q5. Column မွာဆက္မွာလား Beam မွာဆက္မွာလား ။

ရွည္တဲ့ column steel ေတြဟာေထာင္ရျပဳရတာ formwork ဆင္ရတာအဆင္မေျပပါဘူး။ ေနာက္တစ္ခုက အေပၚမွာေရးခဲ့သလို အထပ္ျမင့္ေလေလ ေပါ့ေလျဖစ္လို႔ သံေခ်ာင္းဆိုဒ္အေျပာင္းအလဲလုပ္တဲ့ေနရာမွာဆက္ၾကပါတယ္။ Column မွာရွိတဲ့ ဘားေတြဟာ compression ေသာ္၄င္း tension ေသာ္၄င္း ဒါမွမဟုတ္ tension ေက္ာ compression နွစ္ခုလံုးခံစားရနိုင္ပါတယ္။column တိုင္ေတြမွာ သံေခ်ာင္းကို floor အေပၚမွာဆက္ပါတယ္။သို႔ေသာ္ ငလွ်င္ေတြ ေဘးတိုက္Load ေတြသက္ေ၇ာက္တယ္လို႔ ထည့္တြက္တဲ့အခါမွာေတာ့ floor နွစ္ခုၾကား Column ရဲ႕ အလည္မွာဆက္တာအေကာင္းဆံုးပါ။ အေၾကာင္းရင္းက Lateral Load ေၾကာင့္ျဖစ္လာတဲ့ moment ဟာ floor အေပၚေတြမွာထက္ အလည္မွာပိုနညး္ပါတယ္ ။Column တိုင္ေတြမွာ ငလွ်င္ေတြပါလာရင္ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းျပဌာန္းခ်က္အရ မျဖစ္မေန seismic loads ေတြေၾကာင့္ Special moment frame ေတြနဲ႔ Design လုပ္ရပါမယ္။ See also U Nyi La Nge (Chapter 4 Page.58) ..

Beam steel ေတြဆက္တဲ့အေၾကာင္းေျပာမယ္ဆိုရင္ သံေခ်ာင္းဆက္တဲ့ေနရာမွ အားနည္းခ်က္က သံေခ်ာင္းရဲ႕ေဘးဘက္လည္ ကြန္ကရစ္ အေပၚမွာ မူတည္ေနတယ္ဆိုတာ သက္ေသျပခဲ့ျပီးပါျပီ။ သံေခ်ာင္းကိုအားအျပည့္ထမ္းခိုင္းမယ္ဆိုရင္ *သံေခ်ာင္းဆက္တဲ့အလွ်ား - splice length ဟာ *Development Length-သံေခ်ာင္းနဲ႔ကြန္ကရစ္ bond ျဖစ္ဖို႔အနည္းဆံုးရွိရမဲ့ ကြန္ကရစ္ထဲသံေခ်ာင္းျမဳတ္ထားရမဲ့အလွ်ားေလး ထက္ညီရင္ညီ မညီရင္ၾကီးရပါမယ္။

Mechanical or contact splices အေၾကာင္းနည္းနည္းေလာက္ဆက္ေျပာခ်င္ပါတယ္
Member ေတြမွာသံေခ်ာင္းလိုအပ္ခ်က္မ်ားလို႔ bar size အၾကီးေတြသံုးရေလေလ သံေခ်ာင္းဆက္ရမဲ့အလွ်ားကို ပိုဂရုစိုက္ေပးရပါတယ္။ ဥပမာ- Column တိုင္ေတြမွာဆိုရင္ သံေခ်ာင္းဆက္ရမဲ့အလွ်ားဟာ Column အျမင့္ရဲ႕ ၃ ပံုပံု ၁ ပံုအထိရွိနိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ Lapped Splice ေတြရဲ႕အားနည္းခ်က္က ကြန္ကရစ္၀င္တဲ့ေနရာမွာ ေနရာယူလို႔ - ဆိုလိုတာက သံေခ်ာင္းနွစ္ခုဆက္ရင္ ေနရာက ေလးေခ်ာင္းစာျဖစ္သြားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကြန္ကရစ္ကို compaction လုပ္ေပးရပါတယ္။ ဒီလိုအခက္အခဲေတြေက်ာ္လြန္ဖို႔ဆိုရင္ ခုဏက ေျပာထားသလို Concrete Bond နည္းကိုမသံုးဘဲ bar ေတြရဲ႕ force ကို bar to bar တစ္ဆက္ထဲသြားေအာင္ေဆာင္ရြက္ပါမယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ Butt Welding လုပ္တာ၊ အစြန္းနွစ္ခုကို ထိျပီးဆက္တာ၊ electric arc welding နည္းေတြကိုသံုးလာၾကပါတယ္။ ေနာက္တစ္မ်ိဳးက gas pressure welding နည္းကိုသံုးပါတယ္။ bar ရဲ႕အစြန္းနွစ္ဖက္ကို အပူေပးျပီး press နဲ႔ဖိလိုက္ပါတယ္ ဒါကလည္း သံေခ်ာင္းဆက္နည္းတစ္မ်ိဳးပါ။ ဒီလိုနည္းေတြသံုးရတဲ့ အေၾကာင္းက tension transmit လုပ္တဲ့အခါမွာ concrete bond နည္းကိုမသံုးဘဲ bar to bar တန္းသြားေအာင္ပါ။ အေပၚမွာေရးခဲ့တဲ့ ACI Code 12.14.3 အရဆိုရင္ welded splice connection ဟာ ဆက္မဲ့သံေခ်ာင္း yield strength ထက္ ၁၂၅ ရာခိုင္နန္းပိုပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ No.5 bar ထက္ေတာ့ၾကီးရမယ္။ သမရိုးက်သံုးေနတဲ့ splice က annular sleeve ပါ။ သူဆက္မဲ့ ဘားေတြကေတာ့ သူ႔ထက္ဆိုဒ္ေသးပါတယ္။ Mechanical splice ေတြကို structure ေတြမွမသံုးခင္ အရင္စစ္ေဆးသင့္ပါတယ္။

----------------------------------------

Tension ေၾကာင့္ျဖစ္တဲ့ crack ဟာ ျပင္းထန္ပါတယ္ ဒီပံုက သံေခ်ာင္းႏွစ္ခုဆက္လို႔ အလည္မွာ diagonal compression ျဖစ္ၿပီး အက္ကြဲေၾကာင္းေပၚတဲ့ပံုပါ

Q6. Compression Zone မွာဆက္မယ္ဆိုရင္ ။
Q7. Tension Zone မွာဆက္မယ္ဆိုရင္ ။

Column က compression member ျဖစ္ပါတယ္။ ဘယ္မွာကြာသြားလည္းဆိုရင္ ရိုးရိုး ငလွ်င္မပါရင္ေတာ့ compression splice only ပါ ဒါေပမဲ့ seismic ပါလာရင္ tension ကိုပါေအာင္ယူေပးရပါမယ္။ ေနာက္တစ္နည္းေျပာရရင္ Tension zone မွာစစ္မယ္ဆုိရင္ tension splice ကိုၾကည့္ရမွာျဖစ္ျပီး Compression zone ဆိုရင္ Compression splice ပါ။ tension ေကာ္ compression ေကာ္ပါလာမယ္ဆိုရင္ေတာ့ နွစ္ခုထဲက ၾကီးတာကိုယူေပးရပါမယ္။

ဒါကေတာ့ lapping splice(သံေခ်ာင္းထပ္ၿပီးဆက္ျခင္း) ေနရာမွ stirrup မထည္လို႔ ကြဲသြားတဲ့ ကြန္ကရစ္ပံုပါ
Compression Splice - Compression bars ေတြကိုလည္း lapping လုပ္နိုင္ပါတယ္။ဒါမွမဟုတ္ direct end bearing လား ဒါမွမဟုတ္ welding or mechanical device လား အဆင္ေျပတာနဲ႔ဆက္နိုင္ပါတယ္။ ACI Code 12.16 မွာ ကိုယ္သံုးမဲ့ ဘားဟာ 60 ksi ထက္ၾကီးရင္ၾကီး ဒါမွမဟုတ္ 60 ksi ျဖစ္ခဲ့ရင္ ဆက္ရမဲ့အလွ်ားဟာ 0.0005fy db * အဲ့ထက္ငယ္ရင္ (0.000fy-24)db ။ ဒါေပမဲ့ တစ္ေပထက္မငယ္ရဘူး။အရြယ္မညီတဲ့သံေခ်ာင္းေတြဆက္မယ္ဆိုရင္ ဆက္ရမဲ့အလွ်ားဟာဆိုဒ္ၾကီးတဲ့ သံေခ်ာင္းရဲ႕ development length ရယ္ ဆိုဒ္ေသးတဲ့သံေခ်ာင္းရဲ႕ splice length ရယ္ အဲ့နွစ္ခုနွိဳင္းရွင္ ျပီးရင္ ၾကီးတာယူ။ compression ကို transimt လုပ္ဖို႔ဆိုရင္ direct end bearing ဟာ effective ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဆက္မဲ့ compression bar ေတြဟာ အေပၚနဲ႔ေအာက္ ေျဖာင့္တန္းေနရပါမယ္။ ျပင္ညီနဲ႔ေဒါင့္မွတ္က်အေနထားကေန 1.5 degree အတြင္းရွိရပါမယ္။တပ္ဆင္ျပိးတဲ့အခါမွ 3 degree ထက္မၾကီးရပါဘူး ( ACI Code 12.16.4 ) Ties,Closed Stirrups or Spirals ေတြအကုန္လံုးအက်ံဳး၀င္ပါတယ္။


ACI Code 12.17 မွာ column က compression only ျဖစ္ေနရင္ေတာင္(lateral design မလိုဘူး) tension ကိုအနည္းဆံုးထည့္စဥ္းစားေပး၇ပါမယ္။Compression splice ကိုေရြးကတည္းက tension ေတာ့ပါသင့္သေလာက္ပါျပီးသားပါ။ဒါေပမဲ့ end bearing splice ေတြမွာက်ေတာ့ tension အတြက္ဘားေတြထက္လိုပါတယ္။

Class A B ခြဲပံုပါ

Column ရဲ႕ Tension အတြက္ဆိုရင္ - အေျခေနနွစ္ခုရွိပါတယ္ Class A နဲ႔ Class B ဆိုျပီးအရင္ခြဲလိုက္ပါမယ္
Class A - As provided က As required ရဲ႕ နွစ္ဆရွိမယ္ဆိုရင္ တနည္းအားျဖင့္ သံေခ်ာင္းလိုေနတာက ၁လံုး ထည့္ထားတာက ၂လံုးနဲ႔အထက္ ျပီးရင္ ကုိယ္က 50% နဲ႔ေအာက္ splice လုပ္မည္ဆိုရင္ (ဆိုလိုတာက section တစ္ခုမွာ ၄ေခ်ာင္းရွိတာ ၂ ေခ်ာင္းနဲ႔ေအာက္ဆက္မယ္ဆိုရင္ Class A ကိုေရြးလိုက္ပါ။

Class A - ဆိုရင္ ဆက္ရမဲ့အလွ်ားက Development length အတိုင္းပါ

Class B - ဘယ္နွစ္ေခ်ာင္းဘဲဆက္သည္ျဖစ္ေစ လိုအပ္တာထက္ နွစ္ဆနဲ႔အထက္ ပိုမထည့္ထားဘူးဆိုရင္ Class B ပါ

Class B - ဆိုရင္ development length ရဲ႕ ၁၃၅ % ယူရပါမယ္

Column တိုင္အ၀ိုင္းဆိုရင္ spiral reinforcement bar ေတြဆက္မယ္ဆိုရင္ တြက္လို႔ရလာတဲ့ splice length ထက္ ၂၅ ရာခိုင္ႏုန္းေလ်ာ့ခ်ေပးလို႔ရပါတယ္

Tension ေတြမွာဆက္ရင္ Development Length ကိုၾကည့္ျပီးေတာ့ Modification ေတြသာလုပ္သြားပါတယ္။Beam ေတြရဲ႕ Tension Design ေတြကလည္း Column ေတြနဲ႔တူတူပါပဲ။ Class A Class B ပါ။

-------------------------------

Q8. မျဖစ္မေနစဥ္းစားရမဲ့အခ်က္ေလးခ်က္

နံပတ္တစ္ - ဘယ္ေနရာမွာဆက္မွာလည္း - ဒါကေတာ့ ကိုယ္အဆင္ေျပတဲ့ေနရာမွာဆက္နိုင္ပါတယ္ Stress Maximum ျဖစ္တဲ့ေနရာေရွာင္ရပါမယ္ column ေတြမွာဆိုရင္ Floor အေပၚေတြမွာဆက္ၾကသလို Sesmic ပါလာရင္ေတာ့ Floor ႏွစ္ခုၾကားအလည္မွာဆက္သင့္ပါတယ္ ။ ေဘးတိုက္ျဖစ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ အေပၚမွာေရးခဲ့သလို special moment frame ေတြနဲ႔ Design လုပ္ရပါမယ္ ။ (See also U Nyi La Nga page 58)

နံပတ္ႏွစ္ - ဘာနဲ႔ဆက္မွာလည္း - ဒါကေတာ့ lapping,end bearing butted welded, mechanical sleeves အဆင္ေျပတဲ့ဟာနဲ႔သံုးပါ

နံပတ္သံုး - ဘယ္နွစ္ေခ်ာင္းဆက္မွာလည္း - ဥပမာ ေလးေခ်ာင္းရွိတာ တစ္ေခ်ာင္းဆက္မယ္ဆိုရင္ ၂၅% splice ပါ သင့္ေတာ္တဲ့Class A , Class B ခြဲနိုင္ပါတယ္

နံပတ္ေလး - ဘယ္ေလာက္ရွည္ေအာင္ဆက္မွာလည္း - Class ေတြသိရင္ ဘယ္ေလာက္ရွည္ေအာင္ဆက္ရမလည္းဆိုတာသိပါျပီ ဒါေပမဲ့ ၁၂ လက္မထက္ေတာ့မငယ္ရပါဘူး

-----------------------------

Q9. သံေခ်ာင္းဆက္ျခင္းနွင့္ပတ္သတ္ေသာ ACI Code မ်ား

ACI Code ဆိုရင္အလြတ္က်တ္ထားသင့္ပါတယ္။အေၾကာင္းရင္းရွိပါတယ္။ အလြတ္ရထားေတာ့ ဆိုဒ္ထဲမွာလူရွိန္တာေပါ့ဗ်ာ....

အေပၚကေရးခဲ့တဲ့ Code ေတြကိုဘဲ Collection အေနနဲ႔ျပန္စုေပးပါမယ္

*ACI Code 12.14.2- No.11 bar ထက္ၾကီးတာကို Lapping လုပ္ျပီးမဆက္နဲ႔

*ACI Code 12.14.3- welded splice ဆိုရင္ connection ဟာ မူလသံေခ်ာင္းရဲ႕ Yield stress ထက္ ၁၂၅ ရာခိုင္နုန္းပို

*ACI Code 12.15.2- Class A & Class B

*ACI Code 12.16.4- သံေခ်ာင္းဆက္ျပီးတဲ့အခါ အေပၚနဲ႔ေအာက္ 3 Degree ထက္ပိုမေစာင္းသင့္

*ACI Code 12.17 - column ဟာ compression only ျဖစ္ရင္ေတာင္ minimun tension capacity ေလးေတာ့လိုအပ္တယ္

*ACI code 12.14.2.3 - သံေခ်ာင္းေတြကို lapping (ထပ္ျပီးဆက္) ရင္ bar တစ္ခုနဲ႔ တစ္ခုကို အနည္းဆံုး ဆက္တဲ့အလွ်ား(splice length) ရဲ႕ ငါးပံုပံု တစ္ပံု (သို႔မဟုတ္) ၆'' အထိခြာထားလို႔ရတယ္

ဒါျပီးရင္ Bar Cutoff ကိုဆက္တင္ပါမယ္

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္
Aung Hla Min Naing

All credit to original writer, Aung Hla Min Naing
Copy from facebook